مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در آئین دانش آموختگی دانشجویان مرکز شهید بهشتی تهران:

برجسته ترین و کارآمدترین معلمان، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خواهند بود

به گزارش روابط عمومی مرکز شهید بهشتی تهران، دکتر معصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان مرکز شهید بهشتی تهران که عصر پنج شنبه چهاردهم تیرماه برگزار شد، با بیان اینکه حامل ۲ تبریک برای شما دانشجومعلمان هستم، اظهار داشت: تبریک اولم به مناسبت انتخاب دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۳ است که با هم فکری و مشورت والدین محترم خود پا به دانشگاه فرهنگیان گذاشتید و  پا نهادن به عرصه شریف معلمی تبریک دوم من است.

دکتر علی نژاد ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان جای بسیار بزرگی است، رهبر انقلاب افتخار دادند به احترام معلم قدم مبارک به این دانشگاه گذاشتند.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تجربه زیستی دانشجو معلمان در سراهای دانشجویی، تصریح کرد: بالاترین تجارب در سراهای دانشجویی و در برنامه های غیر درسی رقم می خورد و به تجارب شما احتیاج است و با نگارش این تجارب را ثبت کرده و برای ما  ارسال کنید.
وی ادامه داد: بخش عمده توسعه دست معلم و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان است و اگر دانشجو معلمان و اساتید این دانشگاه نباشند قطعا آموزش و پرورش نقش بی بدیل نخواهد داشت و اثر گذارترین افراد در آموزش و پرورش دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خواهند بود.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: اساتید دانشگاه فرهنگیان بی ریا آموزه های خویش را در اختیار شما قرار دادند و شما در مدارس این مسیر را ادامه دهید.
وی با بیان اینکه ریس دانشگاه فرهنگیان از دانش آموختگان تربیت معلم است، تصریح کرد: پرچم دانشگاه فرهنگیان با انتخاب  سه دانشجوی نمونه کشوری از بین ۲۷ دانشجوی سراسر کشور که اکثرا مقاطع ارشد و دکتری بودند، برافراشته شد و مصطفی پردلی دانشجوی نمونه کشوری از مرکز شهید بهشتی بوده است.
دکتر علی نژاد با بیان خاطره ای از مشاهده یکی از دانشجویان تربیت معلم دهه هفتاد خودش که هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا شده است، خطاب به دانشجویان تصریح کرد: در چند سال آینده موفقیت های دانش آموزان خود را در عرصه های مختلف خواهید دید و شهد شیرین معلمی را خواهید چشید.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پایان سخنان خود کسب مقام جهانی کاراته توسط دانشجو معلم استان یزد را از دیگر افتخارات دانشگاه فرهنگیان دانست.
انتهای پیام/


نظرات کاربران